فرگوسن حاصل اشتباه داور گل لیورپول بود.
نوشته شده توسط : مهرداد

فرگوسن:گل‌های لیورپول حاصل اشتباه داور بود
سرمربی منچستریونایتد، گل‌های لیورپول را حاصل اشتبا‌ه‌های تیم داوری دانست...

در مهم ترین دیدار هفته‌ پنجم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان لیورپول بود که این بازی تماشایی و نفس‌گیر را در پایان با برتری 3 بر 2 به سود خود پایان داد. برباتف ستاره بلغاری شیاطین سرخ هر سه گل منچستریونایتد را وارد دروازه پپه‌رینا کرد.
فرگوسن در نشست خبری پس از بازی خطاب به خبرنگاران گفت: به نظر من که لیورپول حرفی برای گفتن نداشت، آیا به نظر شما داشت؟
سرمربی اسکاتلندی منچستریونایتد که در دقایق پایانی بازی، سه امتیاز بازی خانگی را از دست رفته می دید، در ادامه تصریح کرد: بازی را با اختلاف دو گل برده بودیم، لیورپول با دو تصمیم مشکوک داور و کمک داور به بازی برگشت.
یک ضربه پنالتی و یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه که به دو گل منجر شد. من صحنه خطای پشت محوطه را چندین بار به دقت دیدم و معتقدم هیچ خطایی روی تورس انجام نشد.
نایب قهرمان فصل گذشته لیگ جزیره در دو بازی گذشته در آخرین دقایق 4 امتیاز حساس را از دست داده بود، اما این بار در با گلی دیرهنگام سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.
فرگوسن با اشاره به عملکرد خوب "نمانیا ویدیچ" که در این بازی بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بود، عنوان کرد: این دقیقا چیزی است که از نمانیا انتظار داریم. او زمانی که آماده باشد می تواند مقابل هر حریفی ایستادگی کند . امروز هم یکی از همان روزها بود.
سرمربی کهنه‌کار و موفق منچستریونایتد درپایان با ابراز رضایت از عملکرد تیمش تاکید کرد: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و تیم برتر میدان بودیم. فان درسار مجبور به انجام واکنش و نجات دروازه نشد. اسکولز میانه میدان را تصاحب کرده بود. نانی در خط حمله بسیار زهردار نشان می‌داد و برباتف هم که عالی بود.
منچستریونایتد با این پیروزی خانگی 11 امتیازی شد و به دلیل تفاضل کمتر نسبت به آرسنال درمکان سوم قرار گرفت. هرچند چلسی با یک پیروزی پرگل مقابل بلکپول فاصله 4 امتیازی‌اش را با منچستریونایتد حفظ کرد.
 





:: موضوعات مرتبط: بازی با لیورپول , ,
:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 62
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : 30 شهريور 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: